Thursday 22 March 2012

Friendster???????~

Assalamualaikum w.b.t

Salam 1 Malaysia

Baru ketahuan Friendster dah hilang dari muka bumi ni...hehe~ Bubye frindster , welcome facebook, twitter, tumbler dan er yg lain2......... Even byk sgt laman sosial kini tp aku mls nak melayan sgt.. cukuplah 1..... Cukup cukuplah dgn 1 keseronokan yang melalaikan... he he he~

Kenapa friendster dah lupus yer? Tp friendster la bermulanya laman bersosial kite kan... Aku pun tak ingat bila kali terakhir aku guna friendster... Sejak aku dah terminate account la...hehe.. Thanx to friendster yg memberi kenangan yg cukup manis yang tidak dapat aku lupakan... Mengenal erti kehidupan dan pandangan hidup.. Pandangan kepada insan yang bernama manusia.... Farewell Friendster~ 

p/s: Manusia mencipta sesuatu untuk kebaikan tetapi manusia juga yang merosakkan~ 

2 comments:

  1. I saw a Koala, and thought I would look being Australian. Nice blog thank you for sharing. Love the painting on the wall above the couch.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanx for vising my blog.. For your information I took that picture from somewhere... I hv visited ur blog and saw those awesome paintings...No wonder why the painting captures your eyes...hehe. Nice work !

      Delete